Marsikateri kupec se sprašuje, kako je možno, da so stroški plačila v medmrežni trgovini mnogokrat precej nižji kot pa cene v fizičnih butikih. Vzrokov za to je veliko, bistveni pa je, da medmrežna stran za pošiljanje produktov nima ogromnih odhodkov z najemom, kot jih imajo prave blagovnice. Si predstavljate, kako veliki so stroški za najem prodajalne v kakšnem izmed slovenskih shopping centrov? Stroški najema so visoki ter zlahka sežejo nekaj sto ali tisoč €, zaradi tega pa mora trgovec odprodati veliko več artiklov, da prične ustvarjati profit. Zaradi tega marsikateri izmed trgovcev dodatno poviša ceno, ceno podražitve pa na koncu plačamo mi – končni plačniki. Vendar odliv financ zaradi plačila prodajalne ni edina podražitev, kar na koncu plačamo potrošniki. Stroškom je smiselno dodati še stroške vzdrževanja fizične blagovnice in shrambe, plače delavcem in preostale tekoče odhodke, ki jih je potrebno plačati med letom. Verjetno vam je že jasno, da spletna stran navedenih stroškov nima če pa že, pa so minimalni, saj se cel nakup vodi prek interneta ter pošte. Tako so skupni odhodki podjetja ob koncu delovnega časa zelo nižji kakor pa pri fizični blagovnici, zato pa lahko prodajalec zniža ceno izdelka ter še vedno ustvarja plus.
Na internetu lahko zasledimo pluse, ki nam jih prinaša internetno nakupovanje, redko kdo pa je srečal pomanjkljivosti, ki obstajajo. Preden se razpišemo, moramo še povedati, da te težave niso noben »bav bav« in da nam zaradi njih ni treba prestaviti naročila. Pri raziskavi, ki so jo izvedli v Avstriji, se je kar nekaj obiskovalcev spletnih strani jezilo, da se za ta nakup ne odločijo, ker produkta ni mogoče videti v živo ter pomeriti. To je res, saj si lahko blago na medmrežju ogledamo samo prek ekrana. Tu je edina rešitev, da se podamo v center, kjer si lahko blago do potankosti ogledamo, ga poizkusimo in ugotovimo, ali nam je fit. Če nam je OK, se lahko odločimo za internetno nabavo, saj sedaj dobro vemo, katero cifro moramo vzeti. 2. ovira, ki je bila povedana, je bil način plačila v virtualnem svetu. Nekateri ne zaupajo plačevanju prek interneta, ker jih je strah, da bi lahko bili okradeni. V Sloveniji za to obstaja elegantna rešitev – plačilo naročenega po povzetju. Še ena pot plačila pa je prenos financ prek spletnih strani, ki nam nudijo spletna nakazila evrov (na primer PayPal). Tukaj denar naložimo na naš spletni račun, nato pa se po plačilu prestavi iz našega računa na račun lastnika firme. Prodajalec tako nikdar ne izve cifer na naši kartici, temveč nam denar iz kartice odvzame firma, ki omogoča internetne transakcije in nato evre nakaže prodajalcu. Ta način plačevanja koristijo mnogi, podjetja pa so znana in imajo dobro ime, zato vedno skrbijo za varnost ter omogočajo praktično 100% varnost pri internetnem nakupovanju. Zlorabe so tukaj skoraj nemogoče. Nazadnje pa moramo omeniti, da moramo biti pazljivi na samo kvaliteto produktov. Da bi pri nas plačali ponarejene izdelke, ni možnosti, saj so trgovci podvrženi rednim nadzorom. Ob naročanju v ameriških spletnih straneh pa je potrebno malo razmisliti. Če kakovosten in zelo cenjen telefon, ki pri nas stane precej denarja, pri njih stane bistveno manj, nikakor ni original. Takšnih izdelkov raje ne kupujemo, saj se bodo hitro pokvarili, povzročijo pa nam zaplete tudi na carini.